امکان سنجی تولید باک سوخت پلیمری


امکان سنجی تولید باک سوخت پلیمری

دانلود امکان سنجی طرح تولید باک سوخت پلیمری

 

مقدمه:

امروزه با رشد روز افزون به کار گیری تولید انواع خودرو، این بخش از صنعت سهم عمده ای از فعاليتهاي صنعتي را به خود اختصاص داده است. در این میان صنعت خودرو سازی به صورت زنجيره اي از واحدهای صنعتي مرتبط به هم در زمینه تولید و مونتاز اجزاء و قطعات خودرو و نیز طراحی و ارتقاء کیفیت عمل می کند و رقابت تنگاتنگي در مورد کسب سهم و نسبت بيشتري از فروش در عرضه این صنعت وجود دارد.

از طرفي مطالعات امکان سنجي , مطالعات کارشناسي است که قبلا از اجراي طرح هاي سرمايه گذاري اقتصادي انجام مي گيرد. در این مطالعات از نگاه بازار فني و مالي و اقتصادي طرح مورد بررسي و آنالیز قرارگرفته و نتایج حاصل از آن به عنوان مبنایي براي تصميم گيري سرمايه گذاران مورد استفاده قرار مي گيرد.

گزارش حاضر مطالعات امکان سنجي مقدماتي تول پد طرح تولید باک سوخت پلیمری است. این مطالعات در قالب متدولوژی مطالعات امکان سنجې تهیه گردیده است و مطابق متدولوژي فوق، ابتدا محصول مورد مطالعه به طور دقیق معرفي شده و سپس بررسي هاي لازم روي بازار آن صورت خواهد گرفت و در ادامه مطالعات فني در خصوص چگونگی تولید و امکانات سخت افزاری و نرم افزاری مورد نیاز نیز شناسائي شده و در نهایت ظرفيت هاي اقتصادي و حجم سرمایه گذاری مورد نیاز برای اجرای طرح برآورد و ارائه خواهد شد تا با استفاده از آن سرمایه گذاران و علاقه مندان محترم بتوانند کلیه اطلاعات مورد نیاز را کسب و در جهت انجام سرمایه گذاری اقتصادي با دید باز و مسير شفاف اقدام نمایند. امید است این مطالعات که کی هر چند کوچک در راستاي توسعه صنعتي کشورمان باشد.

 

طرح توجیهی تولید باک پلیمری

تولید باک

 

فرمت فایل: PDF

تعداد صفحات: 47

 


مبلغ قابل پرداخت 10,000 تومان

توجه: پس از خرید فایل، لینک دانلود بصورت خودکار در اختیار شما قرار می گیرد و همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال می شود. درصورت وجود مشکل می توانید از بخش تماس با ما ی همین فروشگاه اطلاع رسانی نمایید.

Captcha
پشتیبانی خرید

برای مشاهده ضمانت خرید روی آن کلیک نمایید

  انتشار : ۳۱ تیر ۱۳۹۷               تعداد بازدید : 413

برچسب های مهم

دیدگاه های کاربران (0)

تمام حقوق مادی و معنوی این وب سایت متعلق به "" می باشد

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما