پیوند ها
آمار بازدید سایت
پاورپوینت خلاصه کتاب بازاریابی صنعتی دکتر محمد علی عبدالوند و دکتر هاشم نیکو مرام
تعداد 97 اسلاید پاورپوینت
توسط دکتر حامد حق طلب تهیه و تنظیم گردیده است.
مناسب اساتید - ارائه دانشجو در طول ترم و آمادگی امتحان پایان ترم
قسمتی از محتوای فایل:
بازاريابي صنعتي چيست؟
بازاريابي صنعتي که به آنBusiness to Business Marketing يا Organizational Marketing ياBusiness Marketing نيز گفته مي شود، بارتست از بازاريابي کالاها و خدمات در ارتباط با سازمان هاي کسب و کار. سازمان هاي صنعتي، کالاها و خدمات را به منظور تأمين اهدافي چون توليد کالاها و خدمات ، کسب سود، کاهش هزينه ها و غيره خريداري مي کنند. برعکس بازاريابي محصولات مصرفي عبارتست از بازاريابي کالاها و خدمات در رابطه با افراد، خانواده ها و خانه دارها.
نکته مهم در بازاريابي کسب و کار عبارتست از ايجاد ارزش براي سازمان هاي خريدار از طريق کالاها و خدماتي که بر نيازها و اهداف خريد سازماني تکيه دارد.
بازاريابي صنعتي و بازاريابي مصرفي
وظايف اصلي مديريت بازاريابي هم در مصرفي و هم در صنعتي کاربرددارد. اين وظايف عبارتند از: تصميم گيري در مورد بازارهاي هدف، شناخت نيازها و خواسته هاي بازارهاي هدف، توسعه کالاها و خدمات براي برآوردن الزمات اين بازارها و تکامل برنامه ها يا استراتژي هاي بازاريابي براي جذب مشتريان موردنظر و برآوردن نيازهاي آنان بصورت سريع تر و بهتر از رقبا.
مبلغ واقعی 9,000 تومان 10% تخفیف مبلغ قابل پرداخت 8,100 تومان
برچسب های مهم