دانلود کامل ترین آموزش نرم افزار اپنسیس به زبان فارسی PDF


دانلود کامل ترین آموزش نرم افزار اپنسیس به زبان فارسی PDF

 آموزش نرم افزار تحلیلی اپنسیس به زبان فارسی

 

درباره نرم افزار:

نرمافزارopenSees يكنرمافزاركدباز و رایگاناستكهبااستفادهازروشاجزامحدودبهتحليلانواعسازههاميپردازد.

نام این نرم افزار به صورت مخفف از حروف اول کلمات عبارت Open System for Earthquake Engineering Simulation به معنای سیستم باز جهت شبیه سازی در مهندسی زلزله، گرفته شده است.

ايننرمافزارتوسط زبانبرنامهنويسي TCL/TKتوليدشده است كه قابليت گسترش و توليد انواع مقاطع سازهاي و غير سازهاي در خصوص تحليل رادار است.

نرمافزار opensees توسط اعضاي دانشگاه كاليفرنيا تهيه و پخش شده است كه در اين خصوص هيچ شركت و كمپانيدخيلنميباشدواينهيأتهيچضمانتيدرخصوصنتايجحاصلازآناليزارائهندادهاست. هدفازتهيهنرمافزار openSees پيشبردهرچهبيشترتحقيقاتميباشدكهدانشگاههايجهان روزانهباآندرگيرهستند.

از آنجایی که این نرم افزار کد باز می باشد، محققین می توانند مصالح و دستورهای جدید را به کتابخانه این نرم افزار اضافه کنند و رایگان بودن این نرم افزار موجب می شود که به راحتی بتوان در مقالات معتبر جهانی از این نرم افزار بدون نیاز به پرداخت هزینه و خرید، استفاده نمود، که در مقایسه با نرم افزارهای تجاری دیگر مزیت بسیار مهمی می باشد.

 

فهرست فایل آموزشی به شرح ذیل است:

 

مشخصات فایل:

فرمت: PDF

تعداد صفحات: 97

 


مبلغ قابل پرداخت 7,000 تومان

توجه: پس از خرید فایل، لینک دانلود بصورت خودکار در اختیار شما قرار می گیرد و همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال می شود. درصورت وجود مشکل می توانید از بخش تماس با ما ی همین فروشگاه اطلاع رسانی نمایید.

Captcha
پشتیبانی خرید

برای مشاهده ضمانت خرید روی آن کلیک نمایید

  انتشار : ۱۴ شهریور ۱۳۹۷               تعداد بازدید : 636

برچسب های مهم

دیدگاه های کاربران (0)

تمام حقوق مادی و معنوی این وب سایت متعلق به "" می باشد

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما