طرح توجیهی تولید شیشه دو جداره


طرح توجیهی تولید شیشه دو جداره

طرح توجیهی تولید شیشه دو جداره

 

نام و کد محصول (آیسیک ۳)

مقدمه

هزاران سال است که شیشه به عنوان وسیله ای برای فراهم کردن نور و حفاظت در برابر شرایط آب و هوایی در منازل ما به کار میرود . پیشرفت هایی که در سال ۱۹۰۰ میلادی در زمینه تولید شیشه فلوت صورت گرفت موجب توليد انبوهی از این نوع شیشه ها و به طور بالقوه شیشه های ساختمانی با کیفیت بسیار بالا گردید، اکثر شیشه های عایق صوتی و حرارتی ، درها و پنجره های جدید و کرتینوال ها در مجتمع های تجاری به عنوان عایقی در برابر تاثیر انرژی و جهت آسایش ساکنین مورد استفاده قرار میگیرند.

همراه با توسعه و پیشرفت روزافزون دانش و فناوری در عرصه های مختلف زندگی بشر ، امروزه فناوری های مدرن صنعت شیشه نقش موثری در بهینه سازی مصرف انرژی و زیبا سازی ساختمانها ایفا می کند از این روست که علاوه بر کاربردهای متنوع و روز افزون شیشه در ساختمانها ، نه تنها از اتلاف انرژی به میزان زیادی کاسته شده است بلکه ساختمانهایی بسیار زیبا و آرام بنا شده است.

یکی از آلودگی هایی که بخصوص در شهر ها وجود دارد آلودگی صوتی است که به گفته متخصصان عامل بسیاری از فشارهای روحی و کاهش کارایی افراد است. وجود شیشه های خاص علاوه بر جلوگیری از اتلاف انرژی و ایجاد نمای زیبا، آلودگی های صوتی را به حداقل رسانده و محیطی آرام برای کار و استراحت فراهم می کند. 

 

فرمت فایل: PDF

تعداد صفحات: 66

 


مبلغ قابل پرداخت 11,000 تومان

توجه: پس از خرید فایل، لینک دانلود بصورت خودکار در اختیار شما قرار می گیرد و همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال می شود. درصورت وجود مشکل می توانید از بخش تماس با ما ی همین فروشگاه اطلاع رسانی نمایید.

Captcha
پشتیبانی خرید

برای مشاهده ضمانت خرید روی آن کلیک نمایید

  انتشار : ۳۱ تیر ۱۳۹۷               تعداد بازدید : 460

تمام حقوق مادی و معنوی این وب سایت متعلق به "" می باشد

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما