طرح توجیهی آب شیرین کن های تبخیری و خورشیدی


طرح توجیهی آب شیرین کن های تبخیری و خورشیدی

 

معرفی محصول:

در پی رشد جمعیت و افزایش تقاضای جهانی برای آب شیرین، منابع تامین مستقیم این ماده مهم و حیاتی در حال کاهش است . بطوریکه پیش بینی می شود تا سال ۲۰۲۵ میلادی بیش از نیمی از جمعیت کره زمین ، با کمبود آب شرب مواجه خواهند بود. از طرفی با وجود منابع بزرگ آب شور مانند اقیانوس ها و دریاها و یا وجود منابع محلی آب شور در مناطق کویری ، صنعت شیرین سازی آب یک راه حل منطقی و مطمئن برای حل این مشکل به شمار می آید.

از دیگر مزایای استفاده از آب شیرین کن ها نداشتن مشکلات زیست محیطی از قبیل آلودگی ناشی از استفاده منابع انرژی فسیلی ، آلودگی آبهای تخلیه شده به علت استفاده مواد شیمیایی برای تصفیه آب ورودی و آلودگی صوتی می باشند. از طرفی با توجه به وسعت مناطق کویری و خشک در کشور و وجود نقاط پراکنده و کم جمعیت در حاشیه این کویرها ، نیاز به تولید آب شیرین برای مصارف آشامیدنی و کشاورزی به شدت احساس می شود . راه حل این مشکل استفاده از آب شیرین کن های کوچک برای تولید غیر متمرکز آب شیرین است.

با توجه به اینکه انرژی خورشید به عنوان یک منبع رایگان، در بیشتر نقاطی که نیاز به شیرین سازی آب دارند با شدت تایش مناسبی در دسترس است لذا استفاده از این منبع انرژی یکی از مناسبترین گزینه ها برای تولید غیر متمرکز آب شیرین می باشد .

 

فهرست:

طرح توجیهی آب شیرین کن

 

فرمت فایل: PDF

تعداد صفحات: 44

 


مبلغ قابل پرداخت 7,000 تومان

توجه: پس از خرید فایل، لینک دانلود بصورت خودکار در اختیار شما قرار می گیرد و همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال می شود. درصورت وجود مشکل می توانید از بخش تماس با ما ی همین فروشگاه اطلاع رسانی نمایید.

Captcha
پشتیبانی خرید

برای مشاهده ضمانت خرید روی آن کلیک نمایید

  انتشار : ۳۰ تیر ۱۳۹۷               تعداد بازدید : 424

برچسب های مهم

تمام حقوق مادی و معنوی این وب سایت متعلق به "" می باشد

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما