پاورپوینت خلاصه کتاب بازاریابی صنعتی دکتر محمد علی عبدالوند و دکتر هاشم نیکو مرام


پاورپوینت خلاصه کتاب بازاریابی صنعتی دکتر محمد علی عبدالوند و دکتر هاشم نیکو مرام

 

تعداد 97 اسلاید پاورپوینت

توسط دکتر حامد حق طلب تهیه و تنظیم گردیده است.

مناسب اساتید - ارائه دانشجو در طول ترم و آمادگی امتحان پایان ترم

 

قسمتی از محتوای فایل:

 

بازاريابي صنعتي چيست؟

 بازاريابي صنعتي که به آنBusiness to Business Marketing يا Organizational Marketing ياBusiness Marketing نيز گفته مي شود، بارتست از بازاريابي کالاها و خدمات در ارتباط با سازمان هاي کسب و کار. سازمان هاي صنعتي، کالاها و خدمات را به منظور تأمين اهدافي چون توليد کالاها و خدمات ، کسب سود، کاهش هزينه ها و غيره خريداري مي کنند. برعکس بازاريابي محصولات مصرفي عبارتست از بازاريابي کالاها و خدمات در رابطه با افراد، خانواده ها و خانه دارها.

نکته مهم در بازاريابي کسب و کار عبارتست از ايجاد ارزش براي سازمان هاي خريدار از طريق کالاها و خدماتي که بر نيازها و اهداف خريد سازماني تکيه دارد.

 

بازاريابي صنعتي و بازاريابي مصرفي

وظايف اصلي مديريت بازاريابي هم در مصرفي و هم در صنعتي کاربرددارد. اين وظايف عبارتند از: تصميم گيري در مورد بازارهاي هدف، شناخت نيازها و خواسته هاي بازارهاي هدف، توسعه کالاها و خدمات براي برآوردن الزمات اين بازارها و تکامل برنامه ها يا استراتژي هاي بازاريابي براي جذب مشتريان موردنظر و برآوردن نيازهاي آنان بصورت سريع تر و بهتر از رقبا.

 

 

 


مبلغ واقعی 9,000 تومان    10% تخفیف    مبلغ قابل پرداخت 8,100 تومان

توجه: پس از خرید فایل، لینک دانلود بصورت خودکار در اختیار شما قرار می گیرد و همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال می شود. درصورت وجود مشکل می توانید از بخش تماس با ما ی همین فروشگاه اطلاع رسانی نمایید.

Captcha
پشتیبانی خرید

برای مشاهده ضمانت خرید روی آن کلیک نمایید

  انتشار : ۶ تیر ۱۳۹۷               تعداد بازدید : 450

برچسب های مهم

تمام حقوق مادی و معنوی این وب سایت متعلق به "" می باشد

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما