دانلود پاورپوینت گچ


متن پاورپوینت

اسلاید 1: گَچ 


اسلاید 2: مقدمه

گچ از قدیمی ترین چسبنده های مورد استفاده بشر است که کاربرد آن به حدود 5 هزار سال قبل برمی گردد. در ایران از گچ برای سفید کردن سطوح و همچنین به صورت گچبری برای تزئین سطوح استفاده می کردند که آثاری از زمان اشکانیان به جامانده است . در دوره اسلامی هم گچبری در ایران پیشرفت های چشمگیری کرده است که نمونه های بسیار زیبایی از آن در مسجد جامع اصفهان به جامانده است.گچ به دلیل مزایای ویژه ی خود نظیر عدم انقباض حجمی و قابلیت اعمال در سطوح وسیع بدون ترک خوردگی، صافی سطح، سهولت کاربرد و شکل گیری هم اکنون در اروپا و آمریکا و دیگر نقاط جهان از جمله کشور ما کاربرد گسترده دارد. در ادامه ضمن معرفی خواص گچ ، زمینه های کاربرد، مزایا و محدودیت های آن معرفی میگردد.


اسلاید 3: انواع گچ سه نوع سنگ گچ در طبیعت یافت می شود :

1 _ سنگ گچ های غیر بلوری2 _ سنگ گچ های بلوری3 _ سنگ گچ مرمری مصرف عمده گچ در صنعت ساختمان به شکل گچ ساختمانی است که از پخت سنگ گچ در دمای 150 تا 200 درجه حاصل می شود و مقدار آب شیمیایی آن عمدتاً حدود 0.5 مولکول آب به همراه کلسیم سولفات می باشد. انواع پخت:صنعتیسنتیکوره های تاوه ای و دور خفته

فرمت فایل: PPT

تعداد اسلاید: 10 عدد

حجم فایل: 5 مگابایت


مبلغ قابل پرداخت 2,000 تومان

توجه: پس از خرید فایل، لینک دانلود بصورت خودکار در اختیار شما قرار می گیرد و همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال می شود. درصورت وجود مشکل می توانید از بخش تماس با ما ی همین فروشگاه اطلاع رسانی نمایید.

Captcha
پشتیبانی خرید

برای مشاهده ضمانت خرید روی آن کلیک نمایید

  انتشار : ۸ خرداد ۱۳۹۷               تعداد بازدید : 339

برچسب های مهم

تمام حقوق مادی و معنوی این وب سایت متعلق به "" می باشد

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما