پاورپوینت تحلیل پایانه مسافربری جنوب تهران


پاورپوینت تحلیل پایانه مسافربری جنوب تهران

ترمینال جنوب تهران یکی از مورد توجه ترین پایانه های مسافربری کشور می باشد که بنا به داشتن طراحی زیبا و ارائه خدمات با کیفیت و جابجایی حجم زیادی از مسافرین به نقاط مختلف کشور و برطرف کردن نیاز افراد در زمره بهترین ترمیال های کشور می باشد که در سه طبقه و یک زیر زمین طراحی شده است و در آن تمامی ضوابط طراحی ترمینال مسافربری رعایت شده است تا امکان ورود و خروج ماشین آلات و مسافرین براحتی و سهولت وجود داشته باشد و در تردد هیچگونه مشکلی پیش نیاید .

در ترمینال مسافربری فضا های متنوع و زیادی بوجود آمده است تا تمامی نیاز های افراد مراجعه کننده به این ترمینال برطرف شود و با هیچگونه مشکلی روبرو نباشند بدین منظور فضا های خدماتی نیز در این ترمینال تعبیه شده است , این پایانه با جابجایی روزانه حدود بیست هزار نفر در سراسر نقاط کشور بجز شهر استان های کردستان , آذربایجان غربی , مازندران , گیلان و کرمانشاه از مهم ترین قطب های جابجایی مسافرین محسوب میشود . موقعیت این ترمینال به گونه یا می باشد که مسیر دسترسی به آن با سختی روبرو نیست و بنا به حجم زیاد مراجعات وجود این ترمینال در این منطقه هیچگونه مشکلی برای فضای شهری ایجاد نمیکند . برای کسب اطلاعات بیشتر میتوانید به دانلود پاورپوینت تجزیه و تحلیل ترمینال جنوب تهران در ادامه اقدام نمایید.

فرمت فایل: PPT

حجم فایل: 6 مگابایت

تعداد اسلاید: 24


مبلغ قابل پرداخت 10,000 تومان

توجه: پس از خرید فایل، لینک دانلود بصورت خودکار در اختیار شما قرار می گیرد و همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال می شود. درصورت وجود مشکل می توانید از بخش تماس با ما ی همین فروشگاه اطلاع رسانی نمایید.

Captcha
پشتیبانی خرید

برای مشاهده ضمانت خرید روی آن کلیک نمایید

  انتشار : ۱۵ فروردین ۱۳۹۷               تعداد بازدید : 572

برچسب های مهم

دیدگاه های کاربران (0)

تمام حقوق مادی و معنوی این وب سایت متعلق به "" می باشد

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما