دانلود طرح توجیهی تولید لیوان کاغذی


دانلود طرح توجیهی تولید لیوان کاغذی

اگر میخواهید یک طرح توجیهی تولید لیوان کاغذی خوب و قابل ارائه به بانک و سایر موسسات داشته باشید، بایستی با کارشناسان خبره که در این حوزه فعالیت دارند، صحبت کنید .

اما با همه این اوصاف در زیر یک طرح توجیهی تولید لیوان کاغذی، جهت دانلود شما کاربران گرامی آماده شده است .

امروز راز کسب و کار تولید لیوان کاغذی رو برای شما آشکار خواهم کرد تا شما عزیزان در این هفته با این حرفه نیز آشنا شوید و اگر تمایل داشتید این کسب و کار را برای خود راه اندازی کنید.

کسب و کار تولید لیوان کاغذی در فضاهای مختلف و به شکل های مختلف استفاده میشه که هم میتونید لیوان کاغذی تولید کنید و هم بشقاب کاغذی. این کسب و کار زمانی که اعلام کردن لیوان های پلاستیکی سرطان زا هستند، خیلی رونق گرفت.

 

میزان سرمایه اولیه برای شروع کسب و کار تولید لیوان کاغذی، اگه بخواین از دستگاه استوک استفاده کنید میتونه از ۳۵ تا ۴۰ میلیون تومان باشه. این دستگاه ها بین ۲۳۰۰ تا ۲۵۰۰ عدد در ساعت تولید می کنند. میزان هزینه تولید لیوان دونه ای ۳۵ تومان با احتساب کلیه هزینه های برق و اپراتور می باشد که شما میتونید، اون رو در بازار با قیمت ۴۵ تومان بفروشید.

این دستگاه به طور متوسط میتونه ۲ شیفت کاری کار کنه و میزان کمترین درآمد در یک شیفت بین ۱۲۰ تا ۱۵۰ هزار تومان به صورت روزانه می باشد. نکته ی مهم این است که این کسب و کار نیازی به سوله یا کارخونه نداره و میتوان در یک اتاق ۱۲ متری کارتون رو شروع کنید.

بقیه در فایل پیوست...

فرمت فایل: ZIP

تعداد صفحات: 54 صفحه

حجم فایل: 796 کیلوبایت


مبلغ واقعی 10,000 تومان    20% تخفیف    مبلغ قابل پرداخت 8,000 تومان

توجه: پس از خرید فایل، لینک دانلود بصورت خودکار در اختیار شما قرار می گیرد و همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال می شود. درصورت وجود مشکل می توانید از بخش تماس با ما ی همین فروشگاه اطلاع رسانی نمایید.

Captcha
پشتیبانی خرید

برای مشاهده ضمانت خرید روی آن کلیک نمایید

  انتشار : ۶ فروردین ۱۳۹۷               تعداد بازدید : 615

برچسب های مهم

دیدگاه های کاربران (0)

تمام حقوق مادی و معنوی این وب سایت متعلق به "" می باشد

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما